loading...
خبر ایرونی
حسن بازدید : 47 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)

آیا ماجرای طلاق خانم بازیگر حقیقت دارد؟! - روز پلاس - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/analysis/147399984047351
۱۳ ساعت پیش - آیا ماجرای طلاق خانم بازیگر حقیقت دارد؟! شایعات بسیاری در خصوص جدایی بهنوش بختیاری از همسر خود وجود دارد که وی به آنها پاسخ داد. کد خبر: ۸۳۲۱.

آیا ماجرای طلاق خانم بازیگر حقیقت دارد؟! - روزپلاس

roozplus.com/fa/news/8321/آیا-ماجرای-طلاق-خانم-بازیگر-حقیقت-دارد
۱۲ ساعت پیش - آیا ماجرای طلاق خانم بازیگر حقیقت دارد؟! شایعات بسیاری در خصوص جدایی بهنوش بختیاری از همسر خود وجود دارد که وی به آنها پاسخ داد. کد خبر: ۸۳۲۱.

آیا ماجرای طلاق خانم بازیگر حقیقت دارد؟! | دمادم

damadam.ir › اخبار › روز پلاس › دسته‌بندی نشده
۱۲ ساعت پیش - آیا ماجرای طلاق خانم بازیگر حقیقت دارد؟! کانال تلگرام دمادم. جهت خواندن و پیگیری اخبار منتخب روز ایران و جهان به کانال تلگرام دمادم بپیوندید.

جدایی ترانه علیدوستی از همسرش؛ شایعه یا واقعیت؟! - فردا

www.fardanews.com/fa/news/.../جدایی-ترانه-علیدوستی-از-همسرش-شایعه-یا-واقعیت
۷ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... تا حضورش در جشنواره کن و نامزد بهترین بازیگر زن شدن و بعد ماجرای تتو ... در ماه های قبل از ازدواجش نیز شایعه اینکه ترانه قصد دارد با مانی حقیقی ... این در حالی است که ترانه علیدوستی یکی از بی حاشیه‌ترین بازیگران .... مملکت ماهمه مشکلاتش حل شده وفقط مونده طلاق این خانم؟ .... آیا وزیر بهداشت باید پزشک باشد؟
۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ظاهرا شایعات در مورد رامبد جوان و نگار جواهریان رنگ حقیقت دارد. ... نگار جواهریان بازیگر زن که در ماههای اخیر بعنوان همسر رامبد جوان هم شناخته می شود در .... رو جای اونها بذارید و ایا شده کسی تو زندگی شما دخالت کنه یا شما رو قضاوت کنه ؟
۳ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیا خبر طلاق و جدایی بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسمخانی حقیقت دارد؟ +تصاویر .... خانم بازیگر سریال پریا مهمان امشب برنامه دورهمی! + عکس ... ماجرای تن فروشی سمیه 18 ساله!
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بیوگرافی حمید گودرزی ، ازدواج حمید گودرزی ، همسر حمید گودرزی ، طلاق حمید گودرزی ، زن حمید ... عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (218) ... آیا بهنوش بختیاری از همسرش جدا شده است ؟ ... یک خواهر دارد که گرافیک خوانده ولی عشق وکالت دارد. .... خانم بازیگر سریال پریا مهمان امشب برنامه دورهمی!
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا شایعه جدایی و طلاق لیلا حاتمی و علی مصفا حقیقت دارد؟ .... خانم بازیگر سریال پریا مهمان امشب برنامه دورهمی! ... ماجرای تن فروشی سمیه 18 ساله!
بهاره رهنما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت در فیلم و سریال هایی از جمله ... و «مرد هزار چهره» را در کارنامه کاری خود دارد و پیمان قاسم خانی نیز نویسنده و بازیگر شناخته شده ... و سپس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا روابط دوستانه تان با پیمان قاسم خانی همچنان .... متاسفانه قصه طلاق و جدایی بازیگران خیلی وقته طبیعی شده.

۴ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - برچسب ها: نگار جواهریان طلاق گرفت , آیا رامبد جوان از نگار جواهریان طلاق گرفته ؟ , همسر دوم ... رامبد جوان از نگار جواهریان طلاق گرفته؟,طلاق نگار جواهریان از رامبد جوان حقیقت دارد؟,خبر جدید ... ماجرای طلاق رامبد جوان از سحر دولتشاهی و ازدواج با نگار … ... شما مطمئنی که ایشون خانم دولتشاهی را مجبووووور به طلاق گرفتن کرده؟

ترانه علیدوستی | طلاق ترانه علیدوستی و همسرش از شایعه تا ...

namnak.com/جدایی-ترانه-علیدوستی-همسرش.p34269
رتبه: ۳٫۷ - ‏۶۶ نقد
ترانه علیدوستی و شایعه جدایی ترانه علیدوستی و بازیگر بی حاشیه ترانه ... گوناگوندیدنی هابدون شرحفالاتومبیلآیا میدانیدکاریکاتور و طنزجک و لطیفهاس ام ... و نامزد بهترین بازیگر زن شدن و بعد ماجرای تتو دست هایش و حاشیه هایی که برایش به وجود آمد. ... در ماه های قبل از ازدواجش نیز شایعه اینکه ترانه قصد دارد با مانی حقیقی ازدواج ...
ماجرای مواجه شدن رهبری با دختری که سگی در آغوش داشت ... آیا ماجرای طلاق خانم بازیگر حقیقت دارد؟ ... خوشگذرانی بازیگر زن ایرانی در جشنی در تگزاس آمریکا + عکس ...

ظاهر متفاوت بازیگران زن ایرانی در واقعیت و جلوی دوربین – ...

www.momtaznews.com/ظاهر-متفاوت-بازیگران-زن-ایرانی-در-واقع/
ماجرای طلاق ترانه علیدوستی از همسرش صحت دارد؟ ... هانیه توسلی تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین ..... احتمالا با دیدن یک چنین مدلی لذت می برند اما آیا وقتی خانمی را با پوشش مناسب می بینید آرامش حقیقی دارید یا با چنین پوششی؟

شایعه طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی جدی شد - تیتر های ...

spsp.avablog.ir/post/834/شایعه+طلاق+بهاره+رهنما+و+پیمان+قاسم+خانی+جدی+شد
آیا خبر طلاق و جدایی بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسمخانی حقیقت ... www.persianv.com/pic/view/012821. ... ماجرای ازدواج دوم مهراب قاسم خانی با شقایق دهقان + عکس ..... و این شایعه ای است ... بهاره رهنما در اولین فیلم همسرش پیمان قاسم خانی به عنوان بازیگر حضور دارد . .... ماجرای طلاق جنجالی خانم و آقای بازیگرایرانی +عکس. ..... فهرستی جالب ...

علت طلاق حمید گودرزی از همسرش ماندانا دانشور - بورس نیوز

www.boursenews.ir/fa/news/165130/علت-طلاق-حمید-گودرزی-از-همسرش-ماندانا-دانشور
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خانم فرماندار فاجعه منا را در خواب دیده بود (۵ نظر) ... علت طلاق حمید گودرزی از همسرش ماندانا دانشور ... تحصیلات: او فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد ... یک خواهر دارد که گرافیک خوانده ولی عشق وکالت دارد.

طلاق رامبد جوان از همسرش و ازدواج با نگار جواهریان

www.sefidak.com/pic-model/photos-actors/...actors/طلاق-رامبد-جوان-نگار-جواهریان
ماجرای طلاق سحردولت شاهی از رامبد جوان , شایعه عروسی رامبد جوان با نگار جواهریان , جدایی رامبد جوان ... آیا این خبر واقعیت دارد یا شایعه ای بیش نیست . ... کار اشتباهی که خیلی از بازیگران می کنند سکوت در برابر این شایعات است . ... شود تا همه باور کنند که آن شایعه حقیقت داشته و الان برای لاپوشانی کردن ماجرا ،قضیه را انکار می کنند.

آیا رامبد جوان از سحر دولتشاهی طلاق گرفته است؟ | سایت ...

www.overdoz.ir/لینک-های-داغ/آیا-رامبد-جوان-از-سحر-دولتشاهی-طلاق-گرف/
آیا رامبد جوان از سحر دولتشاهی جدا شده است و با نگار جواهریان ازدواج کرده است؟ ... آنقدرها هم بغرنج نباشد اما وقتی پای هنرمندان و چهره های مطرح به میان می آید ماجرا فرق می کند. ... همسرش سحر دولتشاهی بود که شایعاتی درباره جدایی این زوج بازیگر دهان به دهان چرخید. ... و اما عکس زیر شاید این شایعه را بسیار پر رنگ تر و حقیقی تر نشان دهد.

ماجرای طلاق گرفتن الهام چرخنده از شوهرش فرشید نوابی

www.amazing.ir/.../inspired-by-the-story-spinning-divorce-from-her-husband-farshid...
الهام چرخنده بازیگر نقش مشهور زیور در سریال آوای باران از همسرش فرشید نوابی از ..... خودش اعتقاداتی دارد لازم نیست جلو دوربین بیان بشه خانم چرخنده خیلی ها هستن آخرین مد لباس می ..... تاثیر حرفمون هیج مهم نیست از تهمت زدنم ابایی نداریم، دختر خوبم طلاق آیا حرامه? .... البته بازیگرها الگو هستن امیدوارم الگوهای حقیقی خوبی باشن همشون.

عکس و گفتگوی جدید با سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان ...

3pide.ir/عکس-و-گفتگوی-جدید-با-سحر-دولتشاهی-همسر-س/
۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... عکسهای بیوگرافی سحر دولتشاهی, بیوگرافی و زندگی نامه کامل بازیگر زن سحر قریشی, داستان و ماجرای علت دلیل طلاق جدایی ... آیا رابطه جنسی باعث سردرد می شود؟ .... بیوگرافی و زندگی نامه کامل و اسامی فیلم و سریال های خانم سحر دولتشاهی تا سال ۹۴ .... ظاهرا شایعات در مورد رامبد جوان و نگار جواهریان رنگ حقیقت دارد.

عکس جدید آزاده نامداری و فرزاد حسنی,علت طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی,اینستاگرام ... *سوال مشخص ما این است خانم نامداری: آیا این نقص به شما برنمی گردد که نتوانستید خوب تشخیص دهید؟ ... در حقیقت همیشه به خودم می گویم خدا دارد به تو می گوید آزاده، من یکی یکی این چاله ها را می ..... اخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها - pardad.ir.

طلاق های پرسروصدا در سینمای ایران + تصاویر - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/194397/طلاق-های-پرسروصدا-در-سینمای-ایران-تصاویر
۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمانی که ابوالفضل پورعرب با آناهیتا نعمتی ازدواج کرد، بازیگر بسیار ... آزاده نامداری بالأخره ماجرای طلاق از "فرزاد حسنی" را پس از حدود سه ماه .... اتفاقا عشق حقیقتی زیباست که بعد از شناخت عمیق ایجاد میشه نه مثل ..... راهی جز طلاق وجود دارد ؟ ..... الانم که میگن امیر جعفری و خانم رامین فر در شرف طلاق هستن که از ته دل دعا ...
رتبه: ۵ - ‏۱ رأی
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خبر طلاق حمید گودرزی و همسرش خانم ماندانا دانشور در فضای مجازی منتشر شد ولی در مصاحبه ... و اختلافات میان این دو نفر وجود نداشت، اما گویا جدایی این بازیگر مشهور کشورمان قطعی شده است. .... آیا حضور جن در برنامه ماه عسل حقیقت دارد؟

پلان ازدواج و سکانس جدایی؛ گزارشی از ازدواج و طلاق هنرمندان ...

etedaal.ir/fa/.../پلان-ازدواج-و-سکانس-جدایی-گزارشی-از-ازدواج-و-طلاق-هنرمندان-ایرانی
۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چه بخواهند چه نخواهند حاشیه همیشه درباره شان وجود دارد، بازیگران، خواننده ها و به طور کلی هنرمندان را می گویم. ... آیا حسادت و کینه ورزی اطرافیان باعث این جدایی شده یا ماجرا چیز دیگری بوده .... برومند در بخش دیگری از مصاحبه اش با آن هفته نامه گفته: چند روز بعد این خانم به من .... ایا این خبر در مورد رامبد جوان واقعا حقیقت داره.

دلیل جدایی هومن سیدی و آزاده صمدی از زبان هومن سیدی | مای اپرا

myopra.ir/دلیل-جدایی-هومن-سیدی-و-آزاده-صمدی.html
سیدی در اینستاگرامش نوشت زندگي مشترك‌ام با خانم آزاده صمدي نزديك كه يك سال به اتمام رسيده. ... اما حاشیه ها درباره زندگی مشترک این دو بازیگر نیز شاید تا حدودی شبیه به ماجرای ... اما سوال درباره جدایی و طلاق این دو بازیگر جوان نیز در شبکه های اجتماعی و زیر پست هایی که هر یک از این. دو بازیگر به اشتراک می گذارند همچنان ادامه دارد و.
۱۵ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - -من همیشه اعتقاد داشتم که طلاق نشانه بد بودن دو طرف ماجرا نیست. .... در حقیقت او می‌خواست من یک جورهایی مطمئن شوم که رابطه خوبی با همسرش ندارد و می‌خواهد طلاقش بدهد. ... دوم اینکه خانم سومی که با این مجری ارتباط دارد، برای من احضاریه ... ایا امکان رضایت از جانب شما هست ؟ ..... و یکی دیگر از مجریان که بازیگر هم هستن و .
دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. ... علیخانی با توجه به انتقادهای زیاد خانم ها از لحن صحبت های خود علیخانی در مورد خانم ها در ... لحظه دیدنی این برنامه این بود که در آخر ماجرا مجری وقتی در مورد ازدواج بین این دختران و .... آیا جواد رضویان به تلویزیون برمی گردد؟ ..... توی بچگی احسان باباش مامانشو طلاق میده و رهاشون میکنه.
۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ماجرای طلاق ریما رامین فر و همسرش امیر جعفری امروز در وبسایت کافه سون. ... به همین منظور ما یک سری به اینستاگرام ریما رامین فر زدیم و در خانم رامین فر .... و آن موقع است که از شما سوال می شود ای زنان آیا پیرو حضرت فاطمه(س) بودید یا نه؟ .... زنی که هرگز چربی در بدنش ذخیره نمیشود و فقط ۲۹ کیلوگرم وزن دارد · پیشنهاد ...

ماجرای همسر دوم شریفی نیا از زبان خودش+تصاویر | بویر نیوز

boyernews.com/29825/ماجرای-همسر-دوم-شریفی-نیا-از-زبان-خودشت/
۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همچنین این دو بازیگر، در سریال های مختارنامه و فیلم سینمایی اخراجی های ۳ با یکدیگر همبازی بوده اند. ... حقیقتی تلخ در مورد محمدرضا شریفی نیا .... خانوم محترم آزیتا حاجیان چند ماه بعد از طلاق با همکلاسی دوران دانشگاش ازدواج کرد. ..... دل زنده تر است و هم استتاعت و وضع مالی خوبی دارد و میتواند هر دو را به خوبی تامین کند ...
امید علومی همسر دوم سحر قریشی بازیگر زن ایران که این روزها تیتر اول اخبار است ... بر نامزدی سحر قریشی و امید علومی پس از طلاق سحر قریشی از همسر اولش مهران اخوان ذاکری . .... خداشانش بده سحرقریشی نه زیبایی خاصی دارد نه بازیگرمطرحی است ظاهرا ... نظر می رسد نمیدانم ایا همسر دومش واقعا نتوانسته بایک دخترجوان وزیبا ازدواج کنه که ...

چه هنرمندان و بازیگران تا کنون از هم طلاق گرفتند ؟ - آریا پیکس

www.ariapix.net/1393/05/طلاق-بازیگران-هنرمندان.html

۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طلاق بازیگران و هنرمندان سینما, چه بازیگرانی طلاق گرفتند .... آزاده نامداری بالأخره ماجرای طلاق از “فرزاد حسنی” را پس از حدود سه ماه ... آیا امیرحسین مدرس هم از مریم کیمیایی جدا شده و مجددا” ازدواج کرده ..... طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب های طراحی شده توسط محمد فامو پیگرد قانونی دارد.

علت طلاق سحر قریشی از زبان همسرش + عکس - نارگون || ...

www.nargon.ir/جدایی-سحر-قریشی/
۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خانم قریشی از تیپ زدنش معلوم بود دنبال چه چیزی از بازیگری بوده ومانند بسیاری دیگر از هنرپیشگان شخصیت حقیقی خود را نشان داد درود بر شوهرش که با طلاق ایشان زندگی خود ..... جدا میشن،سوال من اینه آیا ما دوست داریم کسی در زندگی ما سرک بکشه؟ ..... در ضمن ماجرای مدرک سیکل ایشان هم صحت دارد متاسفانه به دلیل عدم ...

سرانجام آزاده نامداری علت طلاق و جدایی اش را گفت - دوستی ها

www.doustiha.ir/1393/08/23/علت-طلاق-آزاده-نامداری-و-فرزاد-حسنی.html
آزاده نامدای درگفت و گویی ناگفته هایی را بیان کرده که به نوعی علت طلاق و جدایی ..... ایا میشه قضاوت کرد که مقصر نیست و الان هم به نوعی با سکوت و مظلوم نمایی از طرق ...... ولى بگذارید من بگویم حقیقت را تفاوت انتخاب دنیاى بدى و خوبى است ، آقاى حسنى .... او دوست دارد فقط همه او را تشویق کنند و این نشان از توهم دارد مطمئن هستم خانم ...

طلاق همسر، شرط مهناز افشار برای ازدواج با محمدامین رامین - ...

andisheh-kermanshah.ir/.../707-طلاق-همسر،-شرط-مهناز-افشار-برای-ازدواج-با-محمدامین-...
شرط مهناز افشار برای ازدواج با محمدامین رامین طلاق همسر اولش. ... گفتنی است، صیغه عقد این بازیگر و همسرش ظهر 21 خرداد توسط سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق کشورمان جاری شد. فرزند رامین متولد .... خانم افشار متولد 56 و محمد یاسین رامین به گواه مصاحبه برادرش متولد60 هست. نقل قول ... که آیا روی زندگی یکی دیگه خونه ساخته یا نه؟

ایا خودکشی آشا محرابی حقیقت دارد

iranjavan.org/ایا-خودکشی-آشا-محرابی-حقیقت-دارد/
۸ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خانم آشا محرابی که از بازیگران سریال « همه چیز آنجاست » ، این روزها … که : آشا فقط ... بیوگرافی کامل آشا محرابی + ماجرای خبر خودکشی | ساتین. saten.ir ... آیا خبر طلاق و جدایی بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسمخانی حقیقت دارد؟ … عکس ...

ماجرای طلاق رامبد جوان از سحر دولتشاهی و ازدواج سوم با نگار ...

www.yeknet.ir/.../ماجرای-طلاق-رامبد-جوان-از-سحر-دولتشاهی-و-ازدواج-سوم-با-نگار-جواهر...
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ظاهرا شایعات در مورد رامبد جوان و نگار جواهریان رنگ حقیقت دارد. ... یک نت ازدواج سوم رامبد جوان - ماجرای طلاق رامبد جوان از سحر دولتشاهی و ازدواج سوم ... های زیادی که پیرامون ازدواج رامبد جوان مجری مشهور خندوانه با نگار جواهریان بازیگر زن ...

گالری عکس بازیگران - که

www.irannaz.com/news_cats_16.html
ازدواج و طلاق جنجالی بازیگران معروف ایرانی · عکس های ... ماجرای ازدواج شبنم قلی خانی و همسرش (عکس) ... عکس زیبای بدون آرایش خانم بازیگر 30 ساله · غافلگیری جالب ترلان پروانه توسط برادرش (عکس) · آیا دستفروشی آقای بازیگر معروف حقیقت دارد؟

واکنش رسمی بهاره رهنما به خبر جدایی از پیمان قاسم خانی! عکس

www.bultannews.com/.../واکنش-رسمی-بهاره-رهنما-به-خبر-جدایی-از-پیمان-قاسم-خانی-...
به گمانم هر ادم معروفی مثل هرانسانی حق دارد بخش هایی از زندگیش را كه دوست دارد در ... در برخورد با ادمهای حقیقی هم همچنان بدون دروغ و ریا خود واقعی ،سرزنده و خوشحال خودم ..... که جمع می شوند دور هم که کنکاش کنند آیا فلان خانم متشخص بازیگر طلاق گرفته یا ...

عکس بازیگری که مدل شد - خبر زنده

khabarezendeh.com/اخبار-تصویری/عکس-بازیگری-که-مدل-شد-1784475.html
۵ ساعت پیش - ترلان پروانه، بازیگر نوجوان سینما و تلویزیون به تازگی به حرفه مدلینگ پیوسته است. ... آیا ماجرای طلاق خانم بازیگر حقیقت دارد؟! برچسب ها: روز ...

علت جدایی رضا رویگری از همسر اول و ازدواج با زن دوم از زبان ...

seemorgh.com › فرهنگ و هنر › سینما › چهره های سینمایی
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اینکه پخش شایعه مرگ چه نفعی برای برخی دارد را متوجه نمی شوم! ... تارا(همسر رویگری): البته خیلی خانم خوب و دوست داشتنی بودند. ... تارا: خیلی وقت ها پیش می آید که شما بازیگری را تنها به چهره می شناسید و حتی اسمش به ذهن .... تارا: برای من اصلا اهمیتی ندارد که حرفم را باور می کنید یا خیر اما واقعا حقیقت را گفتم.

ماجرای طلاق گرفتن امین حیایی از همسرش | دانلود سریال 95

downloadclip2016.ir/2015/06/30/ماجرای-طلاق-گرفتن-امین-حیایی-از-همسرش/

۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید ماجرای طلاق گرفتن امین حیایی از همسرش - کاملینا www.kamelina.ir/. ... آیا امین حیایی طلاق گرفته و زن جدید گرفته است ؟ - تیر 94. اگر خیلی .... زندگی دو بازیگر عاشق امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق … ..... آیا ماجرای تجاوز گروهی به دختر ۱۱ ساله در تهران حقیقت دارد؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 3,876
  • بازدید کلی : 19,459